reklama

Rómeo a Júlia 21.storočia

Rómeo je len prezývka, vek: niečo cez 16, Júlia - dievča pod zákonom. Nekonečne sa milujú. On si ju pridal na Facebooku medzi priateľov, ona potvrdila (aby mala viac kamošov ako Miša zo zadnej lavice)...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

On jej napísal: Ahoj, si sexy... Ona : Ahoj, aj ty si strašne sexy, tie tetovania sú pravé?

On: no jasné, dal som si ich zrobiť na kúpalisku v Maďarsku, ako sa máš?

Ona: výborne keď mi píše taký zlatý chalan ako ty...Koľko máš rokov? ....On: viac ako ty, pusinka... Ona sa červená: máš priateľku? On: už mnohokrát som sa v láske sklamal, neverím, že mi je súdené ľúbiť.

Ona: tak to ma mrzí..boli tie vzťahy dlhé a vážne? ..On: no jasné, čo si myslíš, ja už nie som decko...s každou som chodil aspoň tri dni, ale tú, ktorú som skutočne ľúbil, s tou som bola až dva mesiace....a ty? mala si už dakoho? alebo si len taká neskúsená žubrienka?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ona: júúúj tak to bolo potom naozaj vážne, je mi ľúto, že ste sa rozišli. A prečo vlastne? No, ja nechcem vzťah, radšej si len tak užívam..... On: fúha, silné slová, mohli by sme ich prebrať aj pri poháriku tvrdého, čo povieš mojko? ......Ona váha, ale toto môže byť jej životná láska....čo ak premrhá šancu? Keď sa Julka dozvedela, že dokonca ešte aj hrá futbal a ťažko maká na svojom tele, rozhodla sa povedať áno.

Prišla jej pozvánka na udalosť: Rande, kedy? dnes o 19,00. Ona: mohli by sme sa stretnúť o niečo skôr? Moji hlúpi rodičia ma nechcú pustiť dlhšie ako do ôsmej... On: :D :D :D si blbá, že ich vôbec počúvaš..ale dobre, tak o piatej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Julka sa hodila na posteľ, pustila si Music box, akurát hrali Justina Biebera- jej obľúbenca, dnes má proste šťastný deň. Hneď napísala status na fb: idem na rande, neotravujte ma zbytočnými hovormi ani smskami, pa cmúúčik. Z maminej kabelky vybrala maľovátka, posadila sa pred zrkadlo, vykechlila si modré očká, prerúžovala si pery, naniesla kus ružového mejkapu na lícne kosti a vytrhala si obočie. Ešte chvíľu sa hrabala v maminej taške, co by si ešte natrela na tvár, no našla len krém proti vráskam...Natrela si ho na celé telo, len tak, pre istotu. Postavila sa pred šatník navliekla si priesvitné šaty s výstrihom a na nohy si dala baleríny, pretože štekle požičala mladšej sestre. Vyšla z domu a na druhej ulici si vytiahla z kabelky cigaretu a zapálila si...Ledva sa vedela nadýchnuť, ale kúrila ďalej...Ako veľká slečna sa predierala mestom, až kým neprišla na dohodnuté miesto.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rómeo meškal 5 minút, ako sa na pravého chlapa patrí... Prisadol si k nej, povedal iba: čau, pozri čo mám. Z vnútorného vrecka značkovej bundy vytiahol fľašu stolového vína a prisadol si bližšie. Začali piť, konverzácia bola čoraz viac bez slov a baba čoraz viac unesená z krásnych prepitých očí mládenca.

Na záver dňa prišlo aj na balkónovú scénu. Ona stála na schodoch a on jej púšťal pesničky z mobilu, bola unesená, toľko citu a romantiky bolo v tom rape, takmer sa rozplakala. Vlastne, možno aj plakala, len jej cez tú ofinu nebolo vidieť do očí... Už nevládala, toľko citového zaťaženia, musela si sadnúť... On využil situáciu, po štyroch sa k nej priplazil, zdolať päť schodov mu trvalo pol hodinu, ale nakoniec dorazil do cieľa. Pritisol sa ku nej, Julka sa zobudila v jeho náručí, R. jej povedal ešte pár milých slov a dodal: načo všetko odkladať, prečo mi nedokážeš ako veľmi ma miluješ? Čo chceš ako dôkaz mojej lásky? (sprosto sa opýtala) On: daj mi to najcennejšie, daj mi seba... Julka sa z chuti zasmiala, a prečo nie? Veď ťa milujem, s tebou chcem zostarnúť...tak si poslúž... Nebolo to treba dvakrát hovoriť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na jeseň mala naša princezná z rozprávky oslavovať 14 narodeniny v kruhu rodiny a priateľov. Namiesto toho sa v nepríjemnej situácii trápila v pôrodnici s bolesťami. Pýtala sa, kde je teraz môj Rómeo, sľúbil mi nekonečnú lásku...On sľúbil nekonečnú lásku, ale nie iba jej, a predsa sa treba starať rovnako o všetkých... Teraz Julka vychváva dieťa sama... No o chvíľu savydáva za bohatého Holanďana, pre ktorého sa stala múzou "lásky". On bude na istý čas jej Rúmeo, ažý kým ich smrť nerozdelí. Od tohto okamihu starec nemá ďaleko... A to potom bude Julka trošku v balíku, už stačí len vydržať...:)

Zazvonil zvonec a rozprávky je

KONIEC

Lucia Motyková

Lucia Motyková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bosé nohy, vírivé myšlienky, stratené spomienky, váha prítomnosti a ťarcha budúcnosti spojená s radosťou žitia, kopou zábavy a prežúrovanými nocami :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu