reklama

Pocitový trip

Na výlete do neznámeho zo známym je stále príliš veľa otáznikov. Doba neurčitá mi predurčila, že som sa snažila užiť si každú chvíľu naplno, len aby som vyplnila ten prázdny priestor, ktorý príde potom... Cestovanie je mojou obľúbenou záležitosťou, aj keď v skliesnených podmienkach sa moje šťastie pučilo a hľadalo si priestor medzi taškami s vecami, taškami s jedlom a ďalšími taškami

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vyzula som sa, aby som si nohy mohla vyložiť čo najvyššie, aby mali apsoň kúsok pohodlia. Podarilo sa. Nádherných 10 hodín cestovania v upršanom hnusnom počasí nás nakoniec doviedli na vysnívané miesto, ktoré pre mňa znamená hociktorý bod na mape mimo „ malej veľkej krajiny“, nad ktorou motýle poletujú hore- dolu, v priamom srdci Európy.

Nemci nie sú zlí, treba im len prísť na chuť a kúsok rozumieť. L., ktorý ma sem dostal ma pomaly zoznamoval s jeho známymi, ktorí sa chovali viac- menej čudne, no hlavne milo. Po 4 pivách ani Nemec zadarmo nehrabe a tak sme sa spolu zabrodili lámavou- anglonemeckou- rečou do mojej minulosti a súčasnosti, ktorá vôbec nie je zaujímavá, pretože len čo prekročíme hranice tej šialenej krajiny ocitnem sa zase v realite. Ale rozprávali sme, aby reč nestála, aby sa do debaty mohol zapojiť aj majiteľ hotela so svietiacou sprchou, aby aj ja som bola vtiahutá do rozhovorov, aby sme tam jednoducho nestáli na sucho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sie kann nich moderatorin werden, weil sie, noo ako to mám povedať.... Sie macht ššš šššššš ššš ...

Pozrela som sa na L. a nestačila som sa čudovať ako neosobný rozhovor mohol skončiť osobnými lingvistickými problémami šušlania. Okrem mňa si tento „ awkward moment“ zrejem nikto neuvedomil , pretože nemčúrik si húdol svoju obľúbenú nôtu. Sie und du auch- Vy musíte povedať: Ich bin am besten... Žiadne možno, žiadne ale- proste som najlepší a hotovo. Keď zopakoval vetu o tom, že si človek musí veriť a robiť všetko na sto percent, a potom keď ju zopakoval ešte desaťkrát, pochopila som, že bolo na škodu že sa L. jazykové okienko rozbilo po strete so stenou rečových neznalostí na márne kúsky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prišli sme na izbu, kde sprcha skutočne svietila rôznymi farbami dúhy a ja som dúfala, že to bude navždy. Posteľ fajn, telka fajn, zrkadlá fajn, Obama a preklad jeho prejavu do nemčiny- dá sa, ale hlavne L. so mnou na veľkej manželskej posteli- konečne fajn J

Sex v meste mi vypĺňal ticho izby každé doobedie, kým som na svojho princa čakala v hoteli, kde sa aj svetlo na vécku zapína samo. Carrie a tie jej neprestajné pohyby medzi šťastnou ženou a kôpkou nešťastia ma zamestnávali, kým sa slnko nedostalo z jednej strany oblohy na druhú, až nakoniec úplne zapadlo. Dni sú tu predsa len o niečo dlhšie ako tie novembrové u nás, no zima je neúprosná a z každého dňa si ukrojila poriadnu čiastku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odbilo 6 a na dvere mojej, našej izby ktosi zaklopal. Nesmelo som otvorila a potešila sa L. pravej ruke, ktorá sa za dvere naťahovala najviac ako vedela. ,, Kde si bol tak dlho?“ moja prvá otázka sa stala malou rutinou J. Odpoveď bola jasná, nečakala som na ňu, nebola dôležitá. Jeho vôňa a úsmev boli najdôležitejším spojovníkom... Poď niekam sa prevezieme. Obliekla som si čižmy a išlo sa- také jednoduché to bolo. Nasadli sme do auta a prešli pár kilometrov. Tu a tam sme odbočili z hlavnej cesty, rozprávala som mu o ráne, o pesničkách, o mne. On počúval a sústredil sa na cestu. Chlapi nevedia robiť dve veci naraz a preto, aj keď som povedala, že som jazdila na slonovi len sa usmial a pritakával- milujem ho J. Nájsť parkovacie miesto večer v meste, ktoré je väčšie ako Kokšov- Bakša bolo v Nemecku akoby nemožné. Nakoniec sa to ale predsa len podarilo a už sme sa za ruky prechádzali vo veľkom centre, kde podľa letákov stálo predĺženie vlasov sto dvadsiatimi piatimi vlasovými pramienkami 590 eur. Pouvažujem nad tým keď budem zarábať viac než 70 eur na mesiac...

Lucia Motyková

Lucia Motyková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bosé nohy, vírivé myšlienky, stratené spomienky, váha prítomnosti a ťarcha budúcnosti spojená s radosťou žitia, kopou zábavy a prežúrovanými nocami :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu