reklama

Nádej nie je dobrý parťák

Prešli takmer tri roky odkedy som si myslela, že mám budúcnosť vo svojich rukách. Po prváku som už chcela byť zamestnaná v istej renomovanej spoločnosti a byť kreatívna, užitočná. Chcela som zasvietiť, pochopiť svoju cestu, vybrať sa správnym smerom. Smejem sa, ako som mohla byť taká naivná. Svet na mňa nečakal s otvorenou náručou, pracovné ponuky sa nesypali, nesypú a nebudú sypať. Stále som akosi vedela, že to tak nejak dopadne, ale neprepúšťala som si to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vo veľkom trekingovom ruksaku som mala každú nedeľu zabalenú nádej, že tento alebo prinajhoršom nasledujúci týždeň predsalen niečo zmení. Ale keď mi za ten batoh šofér začal prirátavať k už dosť vysokej cene lístka centy naviac, prestala som si tú nádej so sebou nosiť. Už ma nebavilo platiť za niečo, čo nie je výhodné.

Nádej zaberá príliš veľa miesta a svätí príliš málo prostriedkov na to, aby som ju ešte niekedy zobrala so sebou.

A tak som s ňou rozviazala zmluvu a ostala bez nej. Nechala som ju v skrini, ktorej dvere sa stále nejakým spôsobom otvoria aj keď ich tisíckrát za deň zavriem. Neustúpim! Som dostatočne tvrdohlavá a pripravená na ťažký boj, za žiadnu cenu neustúpim. Druhú šancu haraburdám nedávam- poučila som sa z minulosti, veď ty vieš:)..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcela som byť iná, cítila som potrebu niečo znamenať, preraziť, dokázať sebe a rodine, priateľom, tete z BFZ pekárne, že som viac ako som bola.

Stále keď sa zotmie, a ja si mám ľahnúť spať, ťažia ma veci, nenechajú ma pokojne snívať o Španielsku ani o ňom. Východ, miesto zabudnuté, bez šance na "moju" budúcnosť.

-Jasné, zase tá 17nástka mešká. Lebo kúsok nasneží a autobusy nevedia prísť na čas!

-Aj v tej Bratislave, veď sa na nich pozrite. Majú dva centi snehu a vraj kalamita. A všetky ženy tam chodia na opätkoch. Lebo oni len z domu do auta a z auta rovno do firmičky. A každá čo ukáže riť je celebrita. HAHA My máme núdzový stav a nie oni, tss" , utrela sopeľ do rukáva svetlohnedého kabátu z číňana a otočila sa mi chrbtom, viac skutočne povedať nemusela.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žeby žiarlila? Nechcem skončiť ako ona a ďalších 30 rokov čakať na 17nástku, nechcem na ňu nadávať, že sa omeškala, chcem to byť ja, kto je za moje veci zodpovedný.

Prešli takmer tri roky odkedy som si myslela, že mám budúcnosť vo svojich rukách- poviem to s nadhľadom, zrejme som sa mýlila... :)

Lucia Motyková

Lucia Motyková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bosé nohy, vírivé myšlienky, stratené spomienky, váha prítomnosti a ťarcha budúcnosti spojená s radosťou žitia, kopou zábavy a prežúrovanými nocami :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu